Πώς αλλάζουν τακάκια
Εργαλεία:
- Κλειδί άλεν -Γράσο - Ίσιο κατσαβίδι (Μεγάλο) -Γρύλο -Καινούργια τακάκια Η αλλαγή στα μπροστινά τακάκια είναι σχετικά εύκολη δουλειά και θα πάρει περίπου μισή ώρα για τα δύο. Σηκώστε τον μπροστινό τροχό και αφαιρέστε την ρόδα. Αφαιρέστε το καπάκι των υγρών φρένων και δέστε ένα πανί γύρω για να κρατήσει τα υγρά που μπορεί να χυθούν. Αφαιρέστε το καλώδιο που ενώνει το τακάκι του οδηγού (εάν υπάρχει). Αφαιρέστε το ελατήριο με το μεγάλο κατσαβίδι. Πίσω από την δαγκάνα υπάρχουν δύο καπάκια που προστατεύουν από την σκόνη- ένα πάνω και ένα κάτω. Αφαιρέστε τα και αυτά (εάν υπάρχουν). Κάτω από τα καπάκια αυτά είναι οι βίδες που κρατάνε την δαγκάνα. Χρησιμοποιήστε το κλειδί Άλεν για να τις ξεβιδώστε και βγάλτε της. Τώρα μπορεί να αφαιρεθεί η δαγκάνα. ΜΗΝ αφήνετε την δαγκάνα να κρέμεται από το σωλήνα διότι μπορεί να πάθει ζημιά ο σωλήνας. Αφαιρέστε το παλαιό τακάκι. Σπρώξτε το πιστόνι προς τα μέσα όσο γίνεται. (Προσοχή στην υπερχείλιση των υγρών φρένων) Καλύψτε το πίσω μέρος του τακακιού με λίγο γράσο και τοποθετήστε το. (Μην βάζετε γράσο από την πλευρά που ακουμπάει στο Δισκόφρενο.) Τοποθετήστε πάλι την δαγκάνα και βιδώστε της βίδες. Τοποθετήστε τα καπάκια που προστατεύουν από την σκόνη. Τοποθετήστε το ελατήριο. (Αυτό μπορεί να σας ζορίσει λίγω) τοποθετήστε το καλώδιο που ενώνει το τακάκι του οδηγού. Κάντε έναν τελικό έλεγχο να βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε ξεχάσει τίποτα. Τοποθετήστε την ρόδα και κατεβάστε το αυτοκίνητο. Τοποθετήστε το καπάκι των υγρών φρένων. ΠΡΟΣΟΧΗ: Αφού έχετε αλλάξει και τις δύο πλευρές, μπείτε στο αυτοκίνητο και πατήστε μερικές φορές το φρένο μέχρι να σφίξει. Στην συνέχεια βάλτε μπροστά το αυτοκίνητο και πατήστε πάλι το φρένο αρκετές φορές και βεβαιωθείτε ότι δεν είναι πολύ μαλακά.